Citește în 2 min 02 Sep 2016

Diesel – Istoria unui brand rebel

Autor: Ask a fashionista!
Timp de citire 2 min

diesel

Diesel este un brand care a reusit sa transforme  blugii dintr-un element vestimentar intr-o ideologie. Cum? Prin campanii curajoase de marketing, in care atat celebritati cat si modele neconventionale sunt implicate in shootinguri care promoveaza faptul ca este foarte ok sa fii controversat si rebel. Multe lucruri interesante urmeaza sa aflam din randurile de mai jos 🙂

Diesel – Istoria brandului

Brandul Diesel a fost fondat in 1978 in Italia. In momentul lansarii, Renzo Rosso, creatorul faimosilor jeansi Diesel a subliniat faptul ca la baza acestui brand vor sta organizarea tipic germana, creativitatea specific italiana si marketingul predat la facultatile de prestigiu din America. Aceasta formula s-a dovedit a fi cea castigatoare, brandul devenind leader de piata in zona hainelor casual de lux. Diesel este brandul pasional, individualist, curajos si fara prejudecati in exprimare, fie ea scrisa sau vizuala.

Ultimele colectii Diesel de pe answear.ro cu siguranta va vor convinge de acest lucru 🙂

 

Campanii controversate

Inca din 1991, Diesel devine cunoscut si apreciat pentru crearea de campanii publicitare indraznete, out of the box. Campaniile sale au intotdeauna la baza subiecte sociale abordate nonconformist sau situatii controversate legate de gen, sex sau internet. Toate acestea inspira creativitate si surpinzator, prin aceasta abordare indrazneata Diesel isi creeaza o imagine intangibila, specifica unui brand premium, de lux.

Vezi cele mai noi produse din colectiile Diesel >>>








Citește alte articole